Smiley face  BIURO STUDIÓW PODYPLOMOWYCH
 UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO W POZNANIU

Marketing w praktyce

Kontakt: email: bsp@ue.poznan.pl telefon: 61 854 30 63 Koszt uczestnictwa: 4400.00 zł Rekrutacja trwa do: 28.02.2021
Cele i zadania

Celem studiów jest przygotowanie wysoko wykwalifikowanych kadr do pełnienia funkcji menedżerskich w obszarze marketingu.

Zadania studiów ukierunkowane są na przekazanie aktualnej i praktycznej wiedzy na temat marketingu jako koncepcji zarządzania oraz doskonalenie umiejętności menedżerskich w zakresie tworzenia strategii marketingowych. Znajomość skutecznych narzędzi marketingu jest niezbędna do zarządzania przedsiębiorstwem w warunkach współczesnej gospodarki cechującej się rosnącą konkurencją i globalizacją.

Po ukończeniu studiów, tj. odbyciu przewidzianych programem zajęć, złożeniu egzaminów i napisaniu pracy końcowej, absolwenci otrzymują świadectwo ukończenia Studiów Podyplomowych Marketingu w praktyce.

Adresatami studiów podyplomowych "Marketing w praktyce" są osoby zajmujące kierownicze stanowiska w przedsiębiortswach w pionie marketingu. Grupę docelową stanowią także pracownicy innych działów przedsiębiorstw (np. sprzedaży), które blisko współpracują z działem marketingu i pragną poznać istotę jego funkcjonowania.

Ważną grupą, do którj adresowane jest oferta SPM w praktyce są właściciele i osoby zarządzające podmiotami w sektorze MSP.

O przyjęcie na SPM mogą ubiegać się absolwenci wyższych studiów inżynierskich, licencjackich i magisterskich wszystkich typów studiów.

Program

L.p.

Nazwa przedmiotu

Liczba godzin

1.

Marketing w strategii przedsiębiorstwa

12

2.

Badania marketingowe

8

3.

Zachowania nabywców i segmentacja rynku

8

4.

Zarządzanie produktem

12

5.

Zarządzanie marką

12

6.

Komunikacja marketingowa

10

7.

Organizacja kampanii reklamowej

10

8.

Marketing terytorialny

8

9.

Marketing internetowy

8

10.

Media społecznościowe w marketingu

8

11.

Strategia cen

8

12.

Controling marketingu

8

13.

Zarządzanie przez jakość w marketingu

8

14.

Personal branding – od pasji do biznesu

8

15.

Warsztaty: Zarządzanie marką

4

16.

Warsztaty: Zarządzanie ofertą handlową

4

17.

Warsztaty: Projektowanie funkcjonalne serwisów internetowych

4

18.

Warsztaty w laboratorium ShopLab: Neuromarketing

4

19.

Warsztaty w laboratorium ConsumerLab: Neuromarketing

4

20.

Seminarium podyplomowe

12

Egzaminy

1. Marketing w strategii przedsiębiorstwa

2. Zarządzanie produktem

3. Zarządzanie marką

Liczba godzin
160

II edycja studiów podyplomowych "Marketing w praktyce" będzie realizowana w okresie od marca 2021 roku do lutego 2022 roku. Studia trwają dwa semestry.

Rozpoczęcie zajęć dydaktycznych zaplanowano na marzec 2021 roku.

Zajęcia dydaktyczne odbywać się będą w soboty i niedziele, raz lub dwa razy w miesiącu (z wyłączeniem miesięcy wakacyjnych). W zależności od sytuacji epidemicznej zajęcia odbywać się będą albo w całości w formule online - za pomocą metod i technik kształcenia na odległość (w formie wideokonferencji z interakcją synchroniczną), albo w formule łączonej - częściowo online i częściowo w siedzibie Uczelni (o ile na prowadzenie zajęć w siedzibie Uczelni pozwoli w okresie późniejszym sytuacja epidemiczna).

Koszt uczestnictwa
4400.00 zł

Opłata za studia: 4.400 zł *

*Dla osób, które w chwili rozpoczęcia studiów podyplomowych są jednocześnie studentami studiów drugiego stopnia w UEP i nie korzystają z przesunięcia terminu złożenia pracy dyplomowej, przewidzianego Regulaminem studiów w UEP, opłata wynosi 3.520 zł.

Zasady wnoszenia opłat za studia podyplomowe:

Opłatę za studia podyplomowe wnosi się przelewem na rachunek bankowy, który jest indywidualnie nadawany słuchaczowi po zakończeniu rekrutacji na studia podyplomowe. Opłatę można wnieść jednorazowo bądź w systemie ratalnym, w następujących terminach i kwotach:

1) w przypadku płatności jednorazowej w wysokości 4.400 zł (lub 3.520 zł w przypadku ww. studentów studiów II stopnia w UEP):

- opłatę należy wnieść w terminie do dnia 15 marca 2021 r.

2) w przypadku płatności w dwóch równych ratach po 2.200 zł (lub 1.760 zł w przypadku ww. studentów studiów II stopnia w UEP):

- I rata płatna do dnia 15 marca 2021 r.

- II rata płatna do dnia 15 września 2021 r. 

3) w przypadku płatności w czterech równych ratach po 1.100 zł (lub 880 zł w przypadku ww. studentów studiów II stopnia w UEP):

- I rata płatna do dnia 15 marca 2021 r.

- II rata płatna do dnia 15 maja 2021 r.

- III rata płatna do dnia 15 września 2021 r.

- IV rata płatna do dnia 15 listopada 2021 r. 

Zgłoszenia

O przyjęcie na studia podyplomowe mogą ubiegać się osoby posiadające wykształcenie wyższe co najmniej na poziomie studiów pierwszego stopnia (tytuł licencjata lub równorzędny). Przy zgłoszeniach na studia podyplomowe należy w pierwszej kolejności wypełnić formularz zgłoszeniowy online. Następnie należy dostarczyć komplet dokumentów zgłoszeniowych. Można tego dokonać osobiście bądź listownie. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń, do wyczerpania limitu miejsc. Osoby przyjęte na studia podyplomowe na podstawie kompletnej dokumentacji zostaną poinformowane listownie lub e-mailowo o terminie rozpoczęcia zajęć.

Wymagane dokumenty

Dokumenty aplikacyjne:

- wniosek o przyjęcie na studia podyplomowe,

- kwestionariusz osobowy,

- zobowiązanie (zakładu pracy bądź osobiste) do wniesienia opłaty za studia,

- oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem studiów podyplomowych,

- oryginał lub odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych pierwszego lub drugiego stopnia (w przypadku osobistego składania dokumentów w BSP dyplom lub odpis dyplomu można przedstawić do skopiowania przez pracownika Biura Studiów Podyplomowych UEP; nie można natomiast do BSP przesyłać samodzielnie wykonanych kopii, gdyż kopie wymagają potwierdzenia zgodności z oryginałem przez pracownika BSP),

- kserokopia aktu małżeństwa – jedynie w przypadku osób, które wskutek wstąpienia w związek małżeński posiadają nazwisko odmienne od nazwiska wskazanego w dyplomie ukończenia studiów wyższych.

Wniosek, kwestionariusz, zobowiązanie finansowe oraz oświadczenie należy wydrukować z panelu użytkownika i podpisać niebieskim długopisem. Dokumenty należy dostarczyć w białej teczce podpisanej imieniem i nazwiskiem oraz nazwą studiów podyplomowych.

Miejsce złożenia dokumentów

Dokumenty aplikacyjne należy złożyć listownie, ewentualnie osobiście, w Biurze Studiów Podyplomowych - Centrum Edukacji Menedżerskiej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, w terminie podanym podczas rejestracji w systemie.

 

Uwaga!

Ze względu na epidemię COVID-19 zalecaną formą złożenia dokumentów jest przesłanie ich drogą pocztową. W razie potrzeby osobistego złożenia dokumentów, prosimy o wcześniejsze sprawdzenie godzin przyjmowania dokumentów w sekcji ”Biuro Studiów Podyplomowych - Kontakt”.  

 

Listownie: 

Biuro Studiów Podyplomowych

Centrum Edukacji Menedżerskiej

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Al. Niepodległości 10

61-875 Poznań

z dopiskiem Studia Podyplomowe "Marketing w praktyce" ed. II

 

Osobiście:

Biuro Studiów Podyplomowych

Centrum Edukacji Menedżerskiej

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Collegium Altum (wieżowiec), V piętro, p. 513

Poznań, ul. Powstańców Wlkp. 16

Dodatkowe informacje

Więcej informacji na stałej stronie informacyjnej studiów

Kierownik
dr hab. Jan Mikołajczyk, prof. nadzw. UEP, e-mail: j.mikolajczyk@ue.poznan.pl
Organizator studiów
Katedra Handlu i Marketingu
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Uwaga!

Wysokość opłaty za studia podyplomowe kontynuowane po reaktywacji ustala rektor. W przypadku wystąpienia różnic programowych student zobowiązany jest do uzupełnienia odpowiednich zaliczeń i uiszczenia dodatkowej opłaty.