Marketing w praktyce

Celem studiów jest przygotowanie wysoko wykwalifikowanych kadr do pełnienia funkcji menedżerskich w obszarze marketingu.
Zadania studiów ukierunkowane są na przekazanie aktualnej i praktycznej wiedzy na temat marketingu jako koncepcji zarządzania oraz doskonalenie umiejętności menedżerskich w zakresie tworzenia strategii marketingowych. Znajomość skutecznych narzędzi marketingu jest niezbędna do zarządzania przedsiębiorstwem w warunkach współczesnej gospodarki cechującej się rosnącą konkurencją i globalizacją.
Po ukończeniu studiów, tj. odbyciu przewidzianych programem zajęć, złożeniu egzaminów i napisaniu pracy końcowej, absolwenci otrzymują świadectwo ukończenia Studiów Podyplomowych Marketingu w praktyce.
Adresatami studiów podyplomowych "Marketing w praktyce" są osoby zajmujące kierownicze stanowiska w przedsiębiortswach w pionie marketingu. Grupę docelową stanowią także pracownicy innych działów przedsiębiorstw (np. sprzedaży), które blisko współpracują z działem marketingu i pragną poznać istotę jego funkcjonowania.
Ważną grupą, do którj adresowane jest oferta SPM w praktyce są właściciele i osoby zarządzające podmiotami w sektorze MSP.
O przyjęcie na SPM mogą ubiegać się absolwenci wyższych studiów inżynierskich, licencjackich i magisterskich wszystkich typów studiów.
L.p. |
Nazwa przedmiotu |
Liczba godzin |
1. |
Marketing w strategii przedsiębiorstwa |
12 |
2. |
Badania marketingowe |
8 |
3. |
Zachowania nabywców i segmentacja rynku |
8 |
4. |
Zarządzanie produktem |
12 |
5. |
Zarządzanie marką |
12 |
6. |
Komunikacja marketingowa |
10 |
7. |
Organizacja kampanii reklamowej |
10 |
8. |
Marketing terytorialny |
8 |
9. |
Marketing internetowy |
8 |
10. |
Media społecznościowe w marketingu |
8 |
11. |
Strategia cen |
8 |
12. |
Controling marketingu |
8 |
13. |
Zarządzanie przez jakość w marketingu |
8 |
14. |
Personal branding – od pasji do biznesu |
8 |
15. |
Warsztaty: Zarządzanie marką |
4 |
16. |
Warsztaty: Zarządzanie ofertą handlową |
4 |
17. |
Warsztaty: Projektowanie funkcjonalne serwisów internetowych |
4 |
18. |
Warsztaty w laboratorium ShopLab: Neuromarketing |
4 |
19. |
Warsztaty w laboratorium ConsumerLab: Neuromarketing |
4 |
20. |
Seminarium podyplomowe |
12 |
1. Marketing w strategii przedsiębiorstwa
2. Zarządzanie produktem
3. Zarządzanie marką
II edycja studiów podyplomowych "Marketing w praktyce" będzie realizowana w okresie od marca 2021 roku do lutego 2022 roku. Studia trwają dwa semestry.
Rozpoczęcie zajęć dydaktycznych zaplanowano na marzec 2021 roku.
Zajęcia dydaktyczne odbywać się będą w soboty i niedziele, raz lub dwa razy w miesiącu (z wyłączeniem miesięcy wakacyjnych). W zależności od sytuacji epidemicznej zajęcia odbywać się będą albo w całości w formule online - za pomocą metod i technik kształcenia na odległość (w formie wideokonferencji z interakcją synchroniczną), albo w formule łączonej - częściowo online i częściowo w siedzibie Uczelni (o ile na prowadzenie zajęć w siedzibie Uczelni pozwoli w okresie późniejszym sytuacja epidemiczna).
Opłata za studia: 4.400 zł *
*Dla osób, które w chwili rozpoczęcia studiów podyplomowych są jednocześnie studentami studiów drugiego stopnia w UEP i nie korzystają z przesunięcia terminu złożenia pracy dyplomowej, przewidzianego Regulaminem studiów w UEP, opłata wynosi 3.520 zł.
Zasady wnoszenia opłat za studia podyplomowe:
Opłatę za studia podyplomowe wnosi się przelewem na rachunek bankowy, który jest indywidualnie nadawany słuchaczowi po zakończeniu rekrutacji na studia podyplomowe. Opłatę można wnieść jednorazowo bądź w systemie ratalnym, w następujących terminach i kwotach:
1) w przypadku płatności jednorazowej w wysokości 4.400 zł (lub 3.520 zł w przypadku ww. studentów studiów II stopnia w UEP):
- opłatę należy wnieść w terminie do dnia 15 marca 2021 r.
2) w przypadku płatności w dwóch równych ratach po 2.200 zł (lub 1.760 zł w przypadku ww. studentów studiów II stopnia w UEP):
- I rata płatna do dnia 15 marca 2021 r.
- II rata płatna do dnia 15 września 2021 r.
3) w przypadku płatności w czterech równych ratach po 1.100 zł (lub 880 zł w przypadku ww. studentów studiów II stopnia w UEP):
- I rata płatna do dnia 15 marca 2021 r.
- II rata płatna do dnia 15 maja 2021 r.
- III rata płatna do dnia 15 września 2021 r.
- IV rata płatna do dnia 15 listopada 2021 r.
O przyjęcie na studia podyplomowe mogą ubiegać się osoby posiadające wykształcenie wyższe co najmniej na poziomie studiów pierwszego stopnia (tytuł licencjata lub równorzędny). Przy zgłoszeniach na studia podyplomowe należy w pierwszej kolejności wypełnić formularz zgłoszeniowy online. Następnie należy dostarczyć komplet dokumentów zgłoszeniowych. Można tego dokonać osobiście bądź listownie. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń, do wyczerpania limitu miejsc. Osoby przyjęte na studia podyplomowe na podstawie kompletnej dokumentacji zostaną poinformowane listownie lub e-mailowo o terminie rozpoczęcia zajęć.
Dokumenty aplikacyjne:
- wniosek o przyjęcie na studia podyplomowe,
- kwestionariusz osobowy,
- zobowiązanie (zakładu pracy bądź osobiste) do wniesienia opłaty za studia,
- oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem studiów podyplomowych,
- oryginał lub odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych pierwszego lub drugiego stopnia (w przypadku osobistego składania dokumentów w BSP dyplom lub odpis dyplomu można przedstawić do skopiowania przez pracownika Biura Studiów Podyplomowych UEP; nie można natomiast do BSP przesyłać samodzielnie wykonanych kopii, gdyż kopie wymagają potwierdzenia zgodności z oryginałem przez pracownika BSP),
- kserokopia aktu małżeństwa – jedynie w przypadku osób, które wskutek wstąpienia w związek małżeński posiadają nazwisko odmienne od nazwiska wskazanego w dyplomie ukończenia studiów wyższych.
Wniosek, kwestionariusz, zobowiązanie finansowe oraz oświadczenie należy wydrukować z panelu użytkownika i podpisać niebieskim długopisem. Dokumenty należy dostarczyć w białej teczce podpisanej imieniem i nazwiskiem oraz nazwą studiów podyplomowych.
Dokumenty aplikacyjne należy złożyć listownie, ewentualnie osobiście, w Biurze Studiów Podyplomowych - Centrum Edukacji Menedżerskiej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, w terminie podanym podczas rejestracji w systemie.
Uwaga!
Ze względu na epidemię COVID-19 zalecaną formą złożenia dokumentów jest przesłanie ich drogą pocztową. W razie potrzeby osobistego złożenia dokumentów, prosimy o wcześniejsze sprawdzenie godzin przyjmowania dokumentów w sekcji ”Biuro Studiów Podyplomowych - Kontakt”.
Listownie:
Biuro Studiów Podyplomowych
Centrum Edukacji Menedżerskiej
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Al. Niepodległości 10
61-875 Poznań
z dopiskiem Studia Podyplomowe "Marketing w praktyce" ed. II
Osobiście:
Biuro Studiów Podyplomowych
Centrum Edukacji Menedżerskiej
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Collegium Altum (wieżowiec), V piętro, p. 513
Poznań, ul. Powstańców Wlkp. 16
Więcej informacji na stałej stronie informacyjnej studiów
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Wysokość opłaty za studia podyplomowe kontynuowane po reaktywacji ustala rektor. W przypadku wystąpienia różnic programowych student zobowiązany jest do uzupełnienia odpowiednich zaliczeń i uiszczenia dodatkowej opłaty.